Naruto
Kasumi Juusha no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: GenJutsu polega na tym, że wróg widzi kilku przeciwników zamiast jednego i nie wie który jest prawdziwy, więc łatwiej jest go zaskoczyć. Technika trwa 2 rundy. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Kokohi no Jutsu
Ranga: D
Chacra: 20
Opis: Dzięki tej technice możemy zrobić iluzję jakiegoś przedmiotu. Czyli że jeżeli chcemy aby ktoś nam ukradł pieniądze używamy iluzji aby przeciwnik zamiast pieniędzy widział np: banany
Magen • Narakumi no Jutsu
Ranga: D
Chacra: 35
Opis: Ta technika wywołuje straszne wizje (w naszym umyśle) dzięki temu przeciwnik jest oszołomiony na kolejkę.
Mateki • Mugen Onsa
Ranga: B
Chacra: 90
Opis: Na krótki czas twój przeciwnik przenosi się do twojego świata. Dzięki temu możemy zrobić z nim co chcemy. Technikę możemy przedłużyć skupiając chacrę lecz co kolejkę tracimy 90 chacry. Najczęściej wykańczamy przeciwnika po 5 kolejce trzymania.
Magen • Kyouten Chiten
Ranga: B
Chacra: 80
Opis: Technika pozwala na zamienienie się miejscami z przeciwnikiem
Shikumi no Jutsu
Ranga: B
Chacra: 85
Opis: Jutsu "powoduje" strach i przez to powstaje 1 kolejkowy paraliż
Flower Petal Dissolve
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Jutsu polega na stworzeniu iluzji kwiatów i roślin które duszą przeciwnika, iluzja jest tak silna, że nawet może zadać rzeczywiste obrażenia. Technika trwa 2 kolejki.
Jubaku Satsu
Ranga: A
Chakra: 115
Opis: Przeciwnikowi wydaje się, ze jest uwieziony przez potężne gałęzie. My natomiast jesteśmy niczym duch, i możemy przenikać przez to drzewo i przez swojego przeciwnika. Możemy też atakować zdezorientowanego wroga psychicznie jak i fizycznie. Technika działa 3 rundy.
Nehan Shouja no Jutsu
Ranga: A
Chacra: 120
Opis: Jutsu powoduje, że wszyscy wokół zasypiają. Aby jutsu nie zadziałało na nas musimy użyć jutsu: Kai.
Magen • Gamarinshou
Ranga: S
Chakra: 950
Opis: Użytkownik przywołuje trzy posągi żab. Posągi ustawiają się w trójkąt który uniemożliwia poruszanie sie przeciwnikowi po za ten obszar. Następnie w kolejce 2 Żaby stosują na przeciwniku silne Gen Jutsu. Jeżeli zostaniemy złapaniw taką pułapkę żadna technika nam nie pomoże. Jutsu trwa 3 kolejki.
Offline